piątek, 25 grudnia 2015

Pasja a piękno

Kochani,
dzisiaj jest wyjątkowy dzień. Długo myślałam nad tym czego mogę Wam życzyć oprócz spokojnych i radosnych świąt. Po dłuższej analizie, doszłam do wniosku co takiego nadaje mojemu życiu sens i dodatkową radość. Podstawą jest PASJA. To ona powoduje, że każdego dnia chce się wstawać z łóżka i chce się żyć. Ja mimo ułożonego życia zawodowego, podjęłam już jakiś czas temu walkę o swoje marzenia. Moją szeroką pojętą pasją jest makijaż. Płytkie? Nie raz to słyszałam. Spróbujcie spojrzeć na makijaż moimi oczami.

Przychodzi klientka, każda kobieta jest inna, jednak spora część jest zakompleksiona. Taka uroda chyba polek. Oczywiście, nie chce szufladkować, jednak często się z tym spotykam. Opowiadacie mi o "za dużym nosie" "zezie" "małych wargach- a ja patrzę i widzę wspaniałą kobietę. ZAWSZE, bo wszystkie jesteście cudowne. Dobrze przyglądam się twarzy i poza tym co mówicie widzę PIĘKNO. Staram się makijażem zrobić wszystko aby kobieta zobaczyła siebie moimi oczami. Krzyw nos? Co z tego jeśli ma piękne oczy.Podkreślam oczy. Cel uważam za osiągnięty jeśli po makijażu widzę nie tylko radość ale i większą pewność siebie. Wtedy wiem, że się udało. Każda z Nas jest wyjątkowa i piękna.

Życzę Wam w takim układzie spokojnych, radosnych  świąt i PASJI w życiu.

Taka stylizacja na święta, idealnie obrazująca podkreślanie piękno w moim wykonaniu. 








 Przed wyglądałam tak:





W wolnej świątecznej chwili zapraszam Was na mój świąteczny TAG:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.