sobota, 14 listopada 2015

Wyniki rozdania:)

Kochani,
ostatnio na moim kanale ogłosiłam dla was rozdanie, przy okazji haulu. Nie mogę uwierzyć ile osób zechciało wziąć w nim udział. Zachwyciliście mnie swoimi pomysłami na komentarz. Dostałam też dozę pozytywnej energii. Dziękuję. Chciałabym każdemu dać nagrodę, ale niestety musiałam wybrać. Było naprawdę ciężko.  Jeśli ktoś nie widziałam jeszcze filmu to zapraszam.









 




Niestety musiałam wybrać osoby wygrane. Przyszło mi to z wielkim trudem i bólem serca. Postanowiłam natomiast, że będę robić więcej rozdań. Następne już w grudniu z okazji Bożego Narodzenia.  

Oto wyniki:
- zestaw: Prawdziwa Nadzieja    
- piankę Wielmożna Andzia  


Kochane, zgodnie z regulaminem czekam 5 dnia na kontakt z adresem, wiadomość można zostawić na YT lub FB. 

13 komentarzy:

  1. Nie chcę nic mówić ale ,,prawdziwa nadzieja,, wygrywa wszędzie w rozdankach i lasi się tylko na nagrody pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na ten temat nie wiedziałam. Pisze widocznie przekonujące komentarze. Nie wiem co mam powiedzieć na ten temat. Nie śledzę tego co robią internauci którzy komentują moje filmy.

      Usuń
    2. Potwierdzam, też to zauważyłam, już któreś z kolei rozdanie w którym ona wygrała :) najbardziej mnie zdziwiło jak wygrała u stylizacjetv

      Usuń
    3. Teraz weszłam na jej profil i w historii zobaczyłam że wszystkie osoby które zasubkrybowała w ostatnim czasie miały rozdania a w komentarza do rozdań wyraża się tak jakby te osoby oglądała od dłuższego czasu. I sprawdziłam wygrała już 6-7 rozdań w ostatnim miesiącu :) Trzeba mieć szczęście :)

      Usuń
    4. Tak ja również to zauważyłam :/

      Usuń
    5. Zgadzam się z Tobą

      Usuń
  2. Raczej pisze wszędzie praktycznie ten sam komentarz a to kopiuj wklej i tak na każdym kanale już 6raz nim wygrała pisze oby dłużej i dlatego każdy ją zauważa

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy zawsze ma szansę wygrać. Po prostu trzeba pisać kilometrowe komentarze wtedy będą zauważone. Faktycznie dziewczyna wygrała już chyba z 5raz w ciągu 2tygodni ale no cóż bywa. Ja także zawsze biorę udział może kiedyś się uda. A co do rozdań to uważam że nagradzane powinny być osoby które są już widzami długo i naprawdę oglądają i komentują a nie wiem doskoku czyli gdy jest rozdanie to nagle biorą udział a później nagle odchodzą to jest dopiero mega nie fer ale cóż takie życie pozdrawiam serdecznie i życzę abyście Wy także dziewczyny coś w końcu wygrały

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane jest mi bardzo przykro, że tak wyszło. Dlatego też postanowiłam, ze następne rozdanie będzie na zasadzie losowanie. Wrzucę do miski nazwy użytkowników i wybiorę. Nawet filmik z tego nagram, żeby nie było wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losowanie jest chyba w sumie najbardziej sprawiedliwe :)
      Nie mniej jednak gratuluję.

      Usuń
    2. Tak też zrobię. Mam dla Was już kosmetyki:) Ale rozdanie zrobię przy samych świętach:)

      Usuń
  5. Jedna vlogerka z którą kiedyś pisałam powiedziała mi że jest opcja zerkania kto kiedy zasubskrybował kanał :) Przykro mi tylko jak osoby które się starają i są szczere przegrywają z tymi sztucznymi.. Sama nie brałam udziału w konkursie ale tamtą dziewczynę obserwuje dosyć długo. Karolinę ze Stylizacje zasubskrybowała i odsubskrybowała po konkursie a gdy pojawił się następny zrobiła to samo :/ Moim zdaniem można wybierać kreatywny komentarz ale później zerknąć na subskrybcje gdyż widzę że dużo osób przychodzi tylko na konkursy a to nie fair ani wobec prawdziwych widzów ani samej/samego vlogera/ki :/ No ale cóż.. mam nadzieję kochana że będziesz miała kiedyś samych prawdziwych widzów :) Gorące Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję Ci za Twój komentarz. Pierwszy raz organizowałam rozdanie. Bardzo dziękuję Ci za Twoje rady. Sama zauważyłam, że po zakończeniu rozdania parę osób znikło z subów. Następnym razem przeprowadzę rozdanie inaczej. Twoje porady są bardzo pomocne. Dziękuję. Pozdrawiam

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.