piątek, 27 listopada 2015

Najlepszy korektor pod oczy

Kochani,

niedawno odkryłam najlepszy korektor pod moje oczy. Idealnie się sprawuje. Jestem zachwycona, oczarowana i zakochana. Nawet nie wiem jak mam ubrać to w słowa, wstaje rano i po jego nałożeniu wyglądam jak człowiek. Pobił wszystkie inne na głowę, nic mnie tak nie zachwyca jak on. 


Po takim długim wstępie już Wam pokazuje o czym mowa. 
Catrice Liquid Camouflage nr 020Light Beige




Nie wiem czy znacie już ten korektor. Warto  zaznaczyć, że jest to odpowiednik znanego już powszechnie Camouflage (kamuflaż) z Catrice który jest genialny ale niestety za gęsty i za ciężki, żeby go używać pod oczy. Korektor ten jest jego lżejszą odpowiedzią. Kryje tak samo jak swój "ojciec", jednak jest na tyle lekki i delikatny, że idealnie nadaję się na aplikacje w delikatne okolice oczu.


Mam spory problem z kolorem skóry wokół oczy, sami zobaczcie. 



Jak widać na powyższych zdjęciach, mam nie tylko sińce pod oczami, ale również cała okolica wokół oczu ma ciemny kolor. Bardzo mocno widać kolor górnej powieki, który niestety wpada w brąz. 


Zobaczcie jak zadziałał mój już ukochany korektor






Musicie przyznać, że efekty są genialne. Po użyciu samego tego korektora czuję się dużo lepiej, już nawet nie czuję potrzeby by się malować. 

Ja posiadam kolor ciemniejszy,  w palecie kolorów występują dwa odcienie. Niestety korektor jest ciężko dostępny, bo szybko schodzi z sklepowych półek. 
A Wy jaki macie ulubiony korektor pod oczy? 



Zapraszam oczywiście, także na nowy filmik "Ulubieńcy"



Pozdrawiam najwspanialsi

7 komentarzy:

  1. Właśnie kończy mi się korektor, więc już wiem, który kupię kolejny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety zupełnie się nie sprawdził. Mam bardzo jasną, chłodną cerę, a korektor nałożony czy pod oczy, czy na rękę natychmiat utleniał się na różowo (o zgrozo). Nie znam sposobu na zapobiaganie temu, może Ty masz jakiś sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne. Ja używałam obu kolorów i nic się nie dzieje.... Sposobu na utlenianie niestety nie ma. Możesz próbować mieszać go z innym kolorem.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.