poniedziałek, 20 lipca 2015

Makijaż wieczorowy

Najwspanialsi,
urlop dobiega końca. Miałam więcej publikować, ale nie miałam nawet czasu podrapać się po nosie:P:P Mam za to dla Was nowy makijaż.




Mam nadzieje, że się podoba. Makijaż jak widać bardzo kolorowy.

Wykonanie górnej powieki:
- różowy cień z paletki Yves Rocher 05 Rose Raffine
- fioletowy cień Inglot 494
- brązowy cień Golden Rose 210
- kreska pigment Inglot 156 + Duraline


Wykonanie dolnej powieki:
- brązowy cień Golden Rose 210
- fioletowy pigment Essence nr 16
- jasno fioletowy cień KOBO 502 Misty Rose



Urlop mi minął naprawdę szybko. Nie był jednak spędzony na odpoczynku. Szykowałam swoje wesele. Jest to okres bardzo satysfakcjonujący ale też bardzo stresujący.  Jeśli macie chęć zapoznać się bliżej z tym co robiłam ostatnio to zapraszam na vlog:



Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Piękna kreska! Zawsze wszystko co dobre to szybko się kończy :< Mój ślub też był napięty ale potem poszło już z górki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpadam już w panikę przedślubną.... A strasznie lubię ten pigment, często robię nim kreski.

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż :) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjawiskowo ten makijaż wygląda :) a wszystkie odcienie świetnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie :) Z chęcią zobaczyłabym makijaż całościowy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.