środa, 1 lipca 2015

Kremy z filtrem. Jak stosować? Czy warto?

Mam urlop, to jest pierwsza informacja tego dnia. Z powodów osobistych nie wyjeżdżam nigdzie, więc mam duuużo czasu na publikowanie postów na blogu i filmów ja YT. Od dzisiaj codziennie przez 5 dni  będę robić zdjęcia swojego makijażu, powiecie mi który jest najlepszy:)


Dzisiaj jednak chciałam porozmawiać o najlepszej metodzie zapobiegania starzenia się skóry. FILTR


Rozpocznę od tego, jak taki krem należy stosować, żeby działał. Oto kilka podstawowych zasad:

- twarz powinna być czysta, więc na pewno przed zastosowaniem kremu należy umyć ją jak zwykle

- jeśli musisz stosować jakiś krem np nawilżający nakładaj go najpierw i poczekaj dłuższą chwilę aby mógł dobrze się wchłonąć. Ja jednak polecam używanie kremu z filtrem na czystą skórę, bo wtedy najlepiej działa

- kremu trzeba kłaść naprawdę sporo na samą twarz ok 1-1,25 ml, można położyć najpierw jedną cienką wartę a później drugą

- krem lepiej wklepywać a nie pocierać, bo można sobie zrobić zmarszczki:P

- po nałożeniu kremu czekamy 15-20 minut

- jeżeli cokolwiek nakładamy na twarz po takim kremie to nie pocieramy tylko wklepujemy, bo w miejscu potarcia skóra nie jest chroniona

- WAŻNE: działa ten filtr, który jest na wierzchu, tzn. jeśli położycie krem SPF 50 a na to podkład z SPF 15 to działa tylko 15. To ważne, bo większość podkładów ma tą 15-nastkę




Teraz pora na mój ulubiony krem:


VICHY Ideal Soleil:

Plusy kremu:
+ nie bieli
+ pięknie utrzymuje się na nim makijaż
+ szybko się wchłania
+ nie zapycha
+ładnie pachnie
+ jest łatwo dostępny

Minusy kremu:
- cena- mogłaby być niższa (50 złoty)



Kochane trzymajcie się cieplutko. Dajcie znać czy Wy macie jakiś ulubiony krem z filtrem.

5 komentarzy:

  1. Ciekawy post :) Ja stosuje kremy z filtrem już chyba od 4 lat. W zimie oczywiście te z niższym faktorem. Ostatnio moim ulubieńcem stał się produkt z firmy Pharmaceris - Krem ochronny do twarzy i ciała dla dzieci i niemowląt +50 ( mam mieszaną, ale wrażliwą skórę). Nie bieli, nie zapycha, wchłania się szybko, a co najlepsze nie zostawia na skórze tego tłustego filmu. Też nie kosztuje mało, coś ok. 40 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego kremu nie testowałam. Muszę się nim zainteresować:)

      Usuń
  2. Ja od dawna szukam idealnego kremu z filtrem. Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam próbkę tego kremu i żałuję że była to tylko próbka..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie poszukuję jakiegoś lekkiego kremu z filtrem na wakacje i może się skuszę ;) Ale tak w sumie to nie wiedziałam za bardzo jak dobrze pielęgnować cerę więc dziękuję za cenną radę!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.