wtorek, 5 maja 2015

Ziaja

Hejka,

chciałam Wam przedstawić moje trzy ulubione kosmetyki z Ziajki:) Bardzo lubię tą firmę. Odkryłam ostatnio rewelacyjny krem pod oczy z tej firmy, dlatego pojawił się ten post.


Jak widać, będę opisywać trzy kosmetyki.
1) Krem- maska do skóry pod oczy- jest to krem z tak zwanej serii naprawczej. Krem-maska przeznaczona jest do skóry suchej, odwodnionej, zwiotczałej, jako kuracja równoważąca kondycję skóry po zabiegach estetycznych. W składzie kremu znajdują się:
- ceramidy 1,3,6
- fitosfingozyna
- NNKT
- kwas hialuronowy
- witaminy C i E

Z mojego punktu widzenia, krem jest bardzo gęsty. Moja skóra wokół oczu jest po jego zastosowaniu nawilżona, zrelaksowana. Po tygodniu jego stosowania zauważyłam efekty. UWIELBIAM GO. Nie zamienię go za nic. Konsystencja jest odpowiednia, nie jest gęsta wchłania się szybko. Ja stosuje, go na noc, ale po testach stwierdzam, ze idealnie sprawdza się również na dzień- dobrze utrzymuje się na nim makijaż.

2) Żel myjąco-normalizujący - żel , który ma zapewnić oczyszczenie naskórka oraz odblokowuje pory. Producent obiecuje, że przywraca naturalne PH i doskonale przygotowuje do dalszych zabiegów.
W składzie żelu:
- ekstrakty z tymianku,  lukrecji, białej herbaty

Używam tego żelu od miesięcy. Ma fajną konsystencję, koloru herbaty. Pięknie oczyszcza moją twarz z resztki makijażu oraz innych zanieczyszczeń. Nie zauważyłam zwężania,odblokowania porów. Mimo, to jest to mój ulubiony żel na codziennego oczyszczania twarzy.

3) Ulga, peeling enzymatyczny- moja skóra jest utkana siecią naczynek, nie mogę używać innych peelingów niż enzymatycznych, dlatego też sięgnęła po ten. Zostanie, ze mną na dłużej. Ładnie złuszcza mój martwy naskórek. Jedyny minus to zapach, który nie zachwyca.  



22 komentarze:

  1. Kochana, właśnie przejrzałam dokładniej Twoje posty! Są bardzo fajne i zdecydowałam się zostać na dłużej i zaobserwować Twojego bloga. Co do peelingu z ziaji. Też go kiedyś miałam i byłam z niego bardzo zadowolona. A kremu pod oczu nie próbowałam. Na razie mam Dermedic jeszcze ale jak tylko mi się skończy to chyba wypróbuję skoro tak go polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) polecam ten krem, jest genialny:)

      Usuń
  2. nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować:) Serdecznie polecam:)

      Usuń
  3. Jak tylko będę w Polsce to się za nimi rozglądne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę rozejrzeć się za tym żelem normalizującym - ciekawy produkt.
    Od peelingu enzymatycznego z ulgi wolę ten niebieski z serii Sopot - jest trochę mocniejszy i jakoś lepiej mi się go używa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam ziaję, ale o tych produktach mało słyszałam, muszę je wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do zabawy, szczegóły na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych trzech produktów miałam jedynie żel i byłam bardzo zadowolona :) polecam również krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też uwielbiam produkty z Ziajki! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre produkty za niską cenę. Najbardziej zainteresował mnie ten krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze mnie to zadziwia, bo możemy wydawać majątek na kosmetyki, a te z Ziaji i tak zawsze lepiej działaja za kilka złotych :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tego żelu jestem ciekawa, może go zakupie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem-maskę pod oczy chętnie zakupię. Kremy do twarzy Ziaji mnie zapychają, ale pod oczy muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ziaja pro jest genialna ;)
    ciekawy blog więc obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wreszcie wypróbować ten peeling, nie ma ich za wiele do cery naczynkowej i wrażliwej

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.