środa, 1 kwietnia 2015

Lakiery do paznokci

Hejka,

uwielbiam kolorowe paznokcie a Wy? Dzisiaj kupiłam przepiękny nowy lakier. Idealny na ta porę roku. Pomyślałam, że pokaże Wam kilka moich lakierów. Może komuś spodobają się.

Osobiście uważam, że zadbane paznokcie są bardzo ważne. Jeśli mamy je "zrobione", jesteśmy spostrzegani jako osoby zadbane. Oczywiście, nie każdy musi nosić długie, kolorowe paznokcie, jednak zadbane na pewno muszą być. 


Dajcie koniecznie znać, jaki kolor wy lubicie na swoich paznokciach:)


Mój nowy nabytek, INGLOT 307. Prawda, że przepiękny?



Golden Rose nr 243



Inglot 979. Pomarańczowo mi:P

 

Inglota o nr 112



Golden Rose nr 71

  


Kolorowo mi... dzień i lakier odpryskuje? Znalazłam na to sposób. Pod lakier kładę bazę z tej odżywki.


Na koniec, na lakier kładę Top, który dodatkowo ma właściwości przyspieszające schnięcie..


 ... i już nie muszę malować paznokci codziennie:)

Moi najwspanialsi, dajcie znać jakie paznokcie lubicie. 

Pozdrawiam Was kochani:* 

8 komentarzy:

  1. Ja polecam odżywkę do paznokci Nail Tek ! Jest rewelacyjna - wzmacnia paznokcie, poprawia ich koloryt oraz kondycję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.... sprawdzę, sprawdzę:) Oczywiście dam znać w świat jeśli się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ten, żółty też mi wpadł w oko. Szczerze jednak powiem, że dawno nie kupowałam lakierów w Inglocie i jak Pani mnie poinformowała, że 26 złoty to się lekko zdziwiła. Kiedy to wszystko tak zdrożało?

      Usuń
    2. Śliczne kolory, ostatnio wszystko musiało podrożeć, patrzyłam na stronę Inglota, średnio o 4-5 zł. :-/

      Usuń
    3. No niestety. A podwyższa cen nie idzie z zwiększeniem jakości...

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.