niedziela, 19 kwietnia 2015

Kolorowa krecha:)

Hejka,

Dzisiaj wychodzę się spotkać  ze znajomymi, więc wykonałam taki oto makijaż. Jak Wam się podoba?






Czym wykonałam? Oto cała lista:)


Twarz:
- podkład Maybelline Affinitone, 09 Opal Rose
- korektor pod oczy i na twarz  Maybelline Affinitone nr 01
- puder Pierre Rene puder ryżowy,  transparentny
- bronzer KOBO 311 Nubian Desert
- róż Bourjois  37 Rose Pompon
- rozświetlacz KOBO 310 Moonlight


Usta:
- błyszczyk Essence  09 Hottest Pink

Brwi:
 Pierre Rene, Eyebrow Set

Oczy:
- żółty sypki cień do powiek Inglot nr 29
- niebieski pigment do ciała Inglot 156
- color tatto srebrny 50-Eternal Silver
- cała górna powieka Essence pigment 11
- niebieski pigment z Essence 18
- tusz Lovely Curling pump up mascara
- eyeliner Sephora 02 Starry sky


Jak Wam się podoba:) Dziękuję za wszystkie komentarze i prywatne wiadomości.

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) Dopiero dzisiaj trafiłam na Twojego bloga, zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż! Taki najbardziej lubię - czyli kolorowe kreski na co dzień. Nie wyobrażam sobie chodzić w pełnym makijażu oka w ciepły dzień... Wole eyeliner lub kreski kolorowym cieniami :) btw. piękna szminka! Bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie makijaże:) Fajnie, że Ci się podoba:) Tą szminkę uwielbiam:)

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.