sobota, 14 marca 2015

Makijaż z odrobiną żółci:)

Hejka najwspanialsi,

dzisiaj mam dla Was nowy makijaż. Z odrobiną żółtego koloru:) Na początek może zaprezentuje to o czym mówię:)






Więc zacznijmy od twarzy:) Tutaj wykonałam modelarz na mokro, czyli użyłam dwóch podkładów, jeden jaśniejszy a drugi znacznie ciemniejszy. Wymodelowałam kości policzkowe, nos, podbródek, czoło:
- podkład jaśniejszy- Maybeline Affinitone, 09 Opal Rose,
- ciemniejszy - KOBO Professional Satin Finish Make Up, 301Alabaster

Całość twarzy zapudrowałam moim ulubionym ostatnio pudrem ryżowym z Perre Rene Loose Powder. Rewelacyjnie matowi, dodatkowo pięknie pachnie. Kości policzkowe dodatkowo podkreślam bronzerem z KOBO, Mattbronzing 311 Nubian Desert. Życia skórze dodałam dzięki różowi Bourjois 37 Rose Pompon, dodatkowo rozświetlenie KOBO Highlighter Powder 310 Moon Light.

Górna powieka:
- całość powieki pokryłam złotym cieniem  z palety Sleek Storm 578
- zewnętrzny kącik cieniem granatowym z tej też palety
- środek ruchomej  powieki cieniem o kolorze wina z Inglota nr 613
- załamanie Inglot 614 + matowy brązowy matowy cień z Sleek Storm
- eyeliner Sephora Colorful nr 01 Black Lace


Dolna powieka:
- ciemny granatowy cień z paletki Sleek Storm 578
- czarny cień z tej samej palety
-  eyeliner Sephora Colorful nr 01 Black Lace
- żółty cień między dolną a górną powieką oraz linia wodna, płyn z Inglota Dureline + Inglot cień sypki nr 29


Brwi:
- Color Tattoo 40 Permanent Taupe

Usta:
- pomadka z KOBO 103


 Jak Wam się podoba? Jaki makijaż zrobić dla Was następnym razem?


Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze, obserwacje, suby- nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy.




6 komentarzy:

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.