środa, 11 lutego 2015

Makijażowe wariactwo/ film o typach urody

Hejka najwspanialsi.

najpierw z góry chciałam Wam podziękować za wszystkie wiadomości, komentarze, obserwacje i subskrypcje. Naprawdę dużo to dla mnie znaczy. Mam wrażenie, że to co robię ma sens. Dlatego też, każdy komentarz sprawia mi niezwykła radość.


Dzisiaj mam dla Was makijaż, w którym raczej na spacer nie wyjdziecie;) No chyba, że jesteście odważne. Kto się odważy:P koniecznie poproszę  zdjęcie z takiego spaceru bo inaczej nie uwierzę:)






Jak Wam się podoba?

Oczy:
- korektor pod oczy Maybelline Affinitone 01 Nude Beige
- zapudrowany korektor pudrem ryżowym z Pierre Rene
- brwi czwórka Pierre Rene Eybrawn Set
- cienie bordowe Inglot 613 i 614
- granatowy cień KOBO 389
- pigment jasno fioletowy w kąciku oka KOBO 502
- tusz Lovely Pump Up
- eyeliner Sephora 02 Starry Sky


Twarz:
- podkład Bourjois 123 Perfect 01
- zapudrowany korektor pudrem ryżowym z Pierre Rene
- róż Bourjois 37 Rose Pompon
- bronzer Kobo 311 Nubian Desert


Usta:
- Golden Rose Velvet Matte 13 i 04




Dajcie mi koniecznie na dole znać jak Wam się podoba taki makijaż oraz jaki makijaż chcielibyście tutaj zobaczyć.


Wstawiłam na YT film o typach urody, gdzie zapraszam też Was do zabawy. W komentarzy wstawiajcie odpowiedzi na pytania i wspólnie spróbujemy ustalić jaki macie typ urody.




Pozdrawiam najwspanialsi:)


ps. już pojutrze makijaż Walentynkowy:)

4 komentarze:

  1. Łohoho :D Nieźle . Podoba mi się :)
    Blog zapowiada się ciekawie , zostaję na dłużej i powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana:) Mam nadzieję, że Cię nie zawiodę:)

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.