czwartek, 29 stycznia 2015

Poranna przemiana







Tak wyglądam po wstaniu z łóżka...





Po użyciu taki specyfików ....



...i po uczesaniu się....


...wyglądam tak.




Jak widać zmiana widoczna. Makijaż jest moją pasją i zawodem. Nie wychodzę z domku bez makijażu, czuje się "goła". Zastanawiam się, czy tylko ja tak mam? Czy to kwestia moich kompleksów, przyzwyczajeń, czy zboczenia zawodowego. Wy też tak macie? Codziennie się malujecie?


Parę razy w życiu musiałam wyjść bez "tapety" czułam się źle i wydawało mi się, że wszyscy na mnie patrzą. Z drugiej strony, jak patrzę na ludzi bez makijażu to wiele osób wygląda cudnie bez niego. Ja wole jednak poprawiać swoją urodę.


Chętnie poznam Wasze zdanie. Makijaż jest zbędny? Niezbędny?

6 komentarzy:

  1. Uważam makijaż za niezbędny! przynajmniej dla mnie :) parę razy zdarzyło mi się bez niego wyjść i czułam się okropnie, a wyglądam o wiele gorzej bez niego niż Ty :D niestety tylko niektóre kobiety są tak ładne z natury, że nie muszą się zbytnio malować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że masz podobnie jak ja. Już myślałam, że tylko ja mam takie podejście. Ja szczerze zazdroszcze osobom, które bez makijażu wyglądają rewelacyjnie.

      Usuń
  2. ja na tygodniu się nie maluje, jedynie na weekendy, kiedy gdzieś wychodzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze zazdroszczę. Ja mam problem z wychodzeniem bez makijażu.

      W sumie, masz tak fajny typ urody, że makijaż Ci niepotrzebny.

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.