niedziela, 25 stycznia 2015

Makijaż inspirowany Chanel Resort 2015/modelarz na mokro

Hejka,

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać makijaż, na którego pomysł wpadłam oglądając zdjęcia w sieci. Makijażową inspiracją w tym przypadku jest Chanel Resort 2015. Co nie znaczy, że chciałam zrobić identyczny makijaż. To była tylko INSPIRACJA

Zapraszam do oglądania kochani.





 Jak widać inspiracja konkretna a makijaż to moja wariacja na temat;P


Oto lista kosmetyków oraz kroki jakie wykonałam na oku:

- całą powiekę dolną i górną pokryłam korektorem Affinitone Maybelline
- zapudrowałam pudrem z Kobo 101 Translucent
- białą kredką z Essence narysowałam kreskę i w późniejszych krokach starałam się jej nie rozmazywać ani brudzić
- na całą ruchomą powiekę oraz dolną  położyłam cień w kremie Color Tattoo 40
- z palety Sleek Storm 578 użyłam czarnego matowego cienia, którym pokryłam ruchomą i dolną powiekę
- załamanie powieki roztarłam matowym brązem (cień) z Golden Rose 210
- dołożyłam w załamaniu także miedziany pigment do ciała z Inglota o kolorze 232
- na dolnej powiece powtórzyłam tą czynność rozcierając czarny cień brązem i pigmentem
-  białym cieniem z Kobo nr 101 mono utrwaliłam białą linię, nałożyłam też na cień pigment z Kobo o kolorze 502, w celu nadania głębi białej kresce
- złoty cień z Sephory N 109, nałożyłam palcem w wewnętrznym kąciku
- rzęsy wytuszowałam tuszem Lovely Pump Up, kolor Black


Tak przygotowałam oko, następnie przeszłam do twarzy. Zastosowałam tzw technikę odwróconą, najpierw zrobiłam oczy a później twarz. Pewnie zastanawiacie się dlaczego? Taką technikę stosuję się przy mocnych makijaż, kiedy istnieje możliwość osypania, to umożliwia nam "czystą pracę"

Na twarz wykonałam modelarz na mokro. Na czym on polega? Stosuje się do tego dwa  podkłady, jasny w kolorze cery i ciemniejszy. Miejsca, które chcemy schować modelujemy ciemnym podkładem, dzięki temu możemy schować niedoskonałości i modelować kształt twarzy. 

- podkład Affinimatt nr 09 Opal położony na całą twarz
- podkład z Kobo o nr 301 Albaster jako ciemniejszy do modelarzu,  położony pod kości policzkowe, czubek nosa, podwójny podbródek i brzeg czoła w celu jego optycznego zmniejszenia
- całość zapudrowana pudrem z Kobo  101 Translucent
- bronzer Astor Skin Match 4 Ever Bronzer, o kolorze 002 Brunette, położony pod kości policzkowe
- róż Bourjois nr 37 Rose Pompon
- jako rozświetlasz Loreal Puder Rozświetlający, na szczyt kości policzkowych




Jak Wam się podoba? Jaki zrobić następny post? Zapraszam do komentowania.


Pozdrawiam najwspanialsi


2 komentarze:

  1. Cudowny! Właśnie szukałam makijażu z czarnym cieniem w roli głównej, co za przypadek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Może to nie przypadek tylko przeznaczenie:P:P:P :)

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.