niedziela, 7 grudnia 2014

Zakupy, zakupy i zakupy. Oto pierwsze wrażenia:)

Hejka,
uwielbiam zakupy, szczególnie te kosmetyczne. Jeżeli jednak mowa o kolorówce to jestem szczęśliwa podwójnie:)


Na początek cień, który zachwycił mnie swoim kolorem. Kupiłam go w Sephorze. Jest to cień, o pięknym ciepłym złotym kolorze (nr 109). Cień, ma fajną pigmentację.  Trzeba uważać, ponieważ jest on bardzo delikatny, jeśli za mocno przyciśniemy palcem lub pędzlem, to się rozsypie. Ja najbardziej lubię wklepywać go palcem. Pasuje idealnie dla osób o ciepłym typie urody.







Miałam przygodę ostatnio z Polskim Busem, musiałam czekać prawie 2h na dworcu w Poznaniu. Ponieważ było zimno, poszłam na zakupy:) Odwiedziłam Golden Rose, kupiłam dwa matowe cienie. Jeden brązowo- brunatny, matowy cień, o tonacji zimnej  nr 105, warto podkreślić, że jest on przeznaczony w teorii do brwi, jednak ja używam go do powiek. Matowy brzoskwiniowy cień z tej samej firmy o nr 204 też mnie nie zawiódł. Oba sprawują się świetnie.




Otworzyli Kiko w Arkadi, jeśli jeszcze ktoś nie był to musicie się wybrać koniecznie. Obsługa średnio miła, ale i tak znalazłam piękny, różowo-koralowy cień.  Tak rewelacyjnego cienia, o tak mocnej pigmentacji już dawno nie widziałam. Na zdjęciach kolor 219. Naprawdę, bardzo Wam polecam tą firmę.


Mam też nowy, fajny eyeliner. Na zdjęciu wygląda on na grafitowy, tak też można go odebrać. tak naprawdę jest czarny z drobinkami, które idealnie odbijają światło. Kolor jest taki sobie, ale jakość pędzelka (aplikatora) oraz łatwość z jakim się go aplikuje sprawia, że jeszcze długo będzie moim ulubionym. U mnie kolor Starry Sky 02.







Jak Wam się podobają moje zakupy? Może, Wy też macie coś nowego ciekawego. Chętnie poczytam.

Trzymajcie się

4 komentarze:

  1. nie ma słowa otwarli, jest otworzyli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje:) w sumie cenna uwaga. tak to jest, jak człowiek szybko pisze, i później nie sprawdzi

      Usuń
  2. Zazdroszczę zakupów w Kiko, mam inny wariant tego eyelinera i uwielbiam go nade wszystko. Chętnie kupiłabym ze 3 inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiko fajny sklep. Tylko niestety wkłady do palet są za duże. Jakoś mi ich rozmiar nie pasuje.

      Eyelinery faktycznie fantastyczne, sama idę właśnie w styczniu po inne kolory.

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.