niedziela, 28 grudnia 2014

Niebo na paznokciach

Hejka najwspanialsi.

Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? Pracuje nad nim, żeby był coraz ładniejszy i piękniejszy. Dajcie znać jak Wam się widzi.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać na szybko paznokcie. Lubię takie lekko błyszczące, są moim zdaniem idealne na Sylwestra.

Paznokcie się ładnie mienią i są wprost idealne do ciemnej sukienki na wieczór. Najpierw położyłam granatowy lakier z Inglota o nr 112, tak on wygląda w samotności.



Na taki "podkład" położyłam Top Coat z brokatem z Golden Rose, 3DGlaze. Te lakiery są w różnej postaci, brokat może być w bardzo rożnych kolorach. Ja mam nałożony kolor nr 12. Z swojej strony muszę powiedzieć, że brokat ten łatwo się zmywa, nie odpryskuje oraz sprawia, że paznokcie utrzymują się dłużej w ładnej postaci


JaŚniutka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.