niedziela, 28 grudnia 2014

Hejka,

na FB pisałyście, że Wam się ten makijaż podoba. No więc zaprezentuje dokładnie kosmetyki, którymi zostały wykonane.




Makijaż idealny dla prawie każdych oczu. Uważałabym z niebieskimi, ponieważ makijaż zleje się z tęczówką oka.

Czym wykonane,oko:
- nałożyłam korektor Maybelline Affinitone nr 1, który wklepałam palcami pod okiem w celu zakrycia sińców oraz na powiekę jako bazę. zapudrowałam całość pudrem Buourjois, pudre libre, kolor 01 Peach.
- całość powieki ruchomej Inglot 154- jest to kolor jasnego brudnego złota.
- załamanie powieki Golden Rose Matte nr 210- jest to kolor brązowy a nawet bardziej czekoladowy, matowy
- eyeliner tzw jaskółka Eyeliner Sephora Waterproof  nr 02 Starry Sky
- wzmocnienie kreski niebieskim akcentem- Color Tattoo 20 Tarquoise Forever
- błyszczący pigment na niebieską kreskę- Pigment Essence nr 18( pigmenty z Essence są wprost idealne, bez wad normalnie, a kosztują grosze
- tusz Max Factor 2000 Calorie
- brwi, cień Color Tattoo, 40 Permanent Taupe


Twarz:
- podkład Affinimat z Maybeline nr 09 Opal Rose - podkład się ładnie utrzymuje, ma jednak  ten odcień dużą domieszkę ciepłych pigmentów wiec nadaje się tylko dla osób o ciepłym typie urody
- zapudrowałam całość twarzy pudrem Buourjois, pudre libre, kolor 01 Peach.
- bronzer pod kości policzkowe Astor Skin Match 4 Ever Bronzer ja mam kolor Brunette
- róż na kości policzkowe Catrice, Defining Blish 050


Usta:
- pomadka Flormar SuperShine nr 523

Dzięki za każdy komentarz. Jak Wam się podoba nowa wersja bloga?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.