piątek, 26 grudnia 2014

Hejka,


u mnie ostatnio się wiele niepokojących rzeczy działo. Wiem, że co niektórzy się dziwili, że mnie tak długo nie mam. Mam dla was kilka postów. Powoli wracam do żywych. Miałam kręcza, przewiało mnie i nie mogłam ruszać głową. W tym czasie, źle mi się malowało, wiec makijaże zminimalizowałam do minimum.

Święta... święta i po świętach jak to mawia mój tata. Fajny okres, chociaż dla mnie trochę ciężki bo spędzony daleko od domu. Na szczęście zaraz po świętach mamy weekend, i to wolny weekend. Odpocznę w końcu bo bardzo się  napracowałam ostatnio.

Muszę ograniczyć ilość pisanych słów, ale mam Wam tyle do powiedzenia. Dziękuję, za wszystkie prywatne wiadomości.

Kupiłam nowe lampy, blendy, żarówki: więc w tym tygodniu powrót na YT, dotychczasowe filmy miały kiepską jakość. Obiecałam, że nad tym popracuje... więc pracuje.

Oto makijaż, który jest prosty i idealny nie tylko na święta.







Cienie:
- Sephora Colorful All That Glitters N 109- złoty cień położony na całość ruchomej powieki, i na dolnej powiece
- Eyeliner Sephora Waterproof  nr 02 Starry Sky - kreska i załamanie
- Inglot nr 84- czarny cień położony  powyżej załamania Inglot 84
- Inglot 893 - pomarańczowy cień w wewnętrznym kąciku.



Komentarz mile widziany:P:P

1 komentarz:

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.