wtorek, 14 października 2014

Z nutą złota:)

Więc, mój wczorajszy makijaż. Podoba się?

Usta :

- Pomadka: Golden Rose Velvet Matte nr13
- Pigment do ciała Inglot nr 232

Pigment wymieszałam z płynem Duraline po czym cienkim pędzelkiem naniosłam ponad górną wargę, ten trik powoduje, że usta wydają się większe i ciekawsze:)





 Oczy:
- najpierw narysowałam kontur, eyelinerem  RIMMEL Water Proof Gel Eyeliner.
- kontur wypełniłam  najpierw białą kredką. Dlaczego? Biała kredka podbiła kolor, a dodatkowo sprawia, że każdy pigment pięknie przyklei się do powieki. Kredka Essence Kajal pencil nr 04.
- całość wypełniłam cieniem fioletowym  Inglot 494, zostawiając pusty środek.
- na środek powieki pigment ten sam co na usta, wklepany placem i roztarty lekko pędzelkiem.





Buśka







2 komentarze:

  1. Świetne pomysłyu, zwłaszcza usta mi się poodobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:):) Usta miały być słodkie, aż za słodkie:P

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.