sobota, 11 października 2014

Makijaż zielono- żółty:)

Witam najwspanialsi mam dla was do zaprezentowania makijaż przygotowany na wspaniałej Emilce. Makijaż jest w zielono-żółtych kolorach, aby pasował do sukienki.


Może najpierw zdjęcie bez makijażu:)



I po szybkiej pracy, bo nie było czasu ani na dokładne zdjęcia, ani na kilku godziną pracę. Więc po jakiś 30 minutach Emilka wyglądała tak:)






Szczerze JAK WAM SIĘ PODOBA?

Ja jestem zadowolona. Oto spis kosmetyków, którymi to wykonałam. Jeżeli, ktoś chciałby coś więcej wiedzieć o danym kosmetyki pisać w komentarzach. Jeżeli, ktoś chciałby, żebym wykonała mu jakiś makijaż, to czekam na wiadomości prywatne.




Twarz:
- korektory kolorowe z Kobo Professional, Magoc Corrector Mix, zielony na policzki, biały na niedoskonałości


- podkład Bourjois  123 Perfect. N51 Light Vanilla +Rimmel, Wake Me Up, Make Up Foundation (Podkład rożwietlający) kolor 200 SOFT BEIGE  tutaj macie linka posta o tych niezwykłych podkładach: 

http://jasniutka.blogspot.com/2014/08/moi-najwspanialsi-dzisiaj-mam-wielka.html#links

- korektor Camuflage Catrice nr 1
- puder  sypki Bourjois 01 Peach
- bronzer Astor Skin Match 4 Ever Bronzer, kolor Brunette
- róż Catrice, Defining Blush 050
- rozświetlacz  Inglot


Oczy:
- cielisty cień z delikatnymi odbijającymi światło drobinkami z Inglota nr 463
- żółty z delikatnymi drobinkami z  Inglota nr 60
- zielony z drobinkami z Kobo nr 126 mono
- złoty z Catrice Liquid Metal nr 070
- brwi, cień Color Tattoo, 40 Permanent Taupe
- tusz Max Factor 2000 Calorie

Usta:

- Kobo Professional  nr 103 Mocha



Dajcie znać jak Wam się podoba:)

Pozdrawiam kochani


ps. kto nie widział jeszcze zapraszam na  mój kanał

https://www.youtube.com/channel/UC8Ng5qr8FHlIPhzX6AHlMWQ


oraz na FB

https://www.facebook.com/JaSniutka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.