czwartek, 23 października 2014

Henna brwi

Chciałabym z Wami porozmawiać, a raczej Wam pokazać jak to jest z henną. Czy warto ją robić? Powiem o swoich odczuciach. Efekty widać na zdjęciach.


Tak wygląda moje oko bez henny.

 Ponieważ jestem blondynką, moje brwi są bardzo jasne. Ja nie lubię jasnych brwi, muszę je codziennie malować, dlatego też robię hennę.

Tak wygląda moja brew w trakcie robienia henny. Dziwnie :)

 A to efekt po:







Wiem, że wiele osób będzie uważać, że do moich jasnych włosów ta henna jest za mocna. Jednak ja lubię mocne brwi, dobrze się w nich czuje. Dodatkowo trzeba podkreślić, że lubię mocne makijaże, więc takie brwi mi pasują.



Czym zrobiłam? Na początek przygotowuje sprzęt, czyli bagietkę do henny, hennę brązową, wodę utlenioną  oraz kieliszek.





Małą ilość henny, tak jak na zdjęciu wycisnęłam do kieliszka, dodałam 3 krople wody utlenionej, mieszam i nakładam na brwi używając obu stron bagietki. Czekam ok 4 minuty, najpierw zmywam brew, którą pokryłam pierwsza.

Trzeba uważać, henna kiepsko się zmywa. Najpierw warto poćwiczyć kształt brwi  np kredką. Pewnie się zastanawiacie jak tą hennę się nakłada, czy to jest trudne. Możecie wymieszać, kakao i wodę i tym poćwiczyć, w małych proporcjach będzie konsystencją podobne do henny. Jeżeli używacie samoopalacza na twarzy nie stosujcie henny, bo brwi Wam się zrobią zielone.


Jest niewiele sposobów by zmyć hennę, ja polecam jeden. Popiół z papierosa, tak ten z popielniczki, nakładamy go na zwilżoną watę i pocieramy wybrane miejsce, tylko delikatnie bo można się skaleczyć.

4 komentarze:

  1. Ja hennę miałam raptem raz i robiłam ją u kosmetyczki. Ale może kiedyś i wypróbuję samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samodzielnie zawsze oszczędniej, Warto jednak popróbować kredką albo kakaem, zanim się taką hennę nałoży.

      Usuń
  2. Wtedy dostałam zabieg w prezencie:) Kredki też dopiero sie uczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymaga to jednak pracy. Najłatwiej jest podeprzeć czymś rękę, żeby Ci się nie bujała.Oprzeć np o stolik.

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.