sobota, 25 października 2014

Hejka,

miałam przyjemność ostatnio pracować przy zdjęciach dla firmy Hedoco. Moja praca to makijaż:)  Ubrania się przepiękne i naprawdę dobrej jakości. Dodatkowa wklejam link gdzie można zobaczyć ubrania i przeuroczą modelkę. Na stronie można też zrobić zbliżenie aby zobaczyć z bliska moją pracę.

Praca z takimi ludźmi to czysta przyjemność. 





Jeśli, ktoś by potrzebował namiary na modelkę zapraszam serdecznie do mnie.

Namiary na sklep, jeśli ktoś chce zobaczyć ubrania lub więcej zdjęć :

http://www.hedoco.com/pl/Produkty/Kody-AW-14-15

2 komentarze:

  1. Genialny jest kolor ust na drugim zdjęciu. Co to za pomadka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose Velvet Matte, nr 06. Genialne są te pomadki, a ten kolor jest stanowczo moi ulubieńcem:) Robiłam w czerwcu oddzielnie post o nich:)

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.