niedziela, 21 września 2014

Niebiesko-fioletowy makijaż wieczorowy








Oto niebiesko- fioletowy makijaż wieczorowy.


Wykonany przeze mnie.

Czym? Oto lista kochani:
 - korektor kolorowy z Kobo ( u mnie zielony)
 - podkład Bourjois 123 Perfekt- piękny podkład, idealnie wyrównuje koloryt skóry co chyba widać na zdjęciu, niestety ma jedną wadę, nie nadaje się dla osób o suchej cerze. Może wysuszać. U mnie kolor Vanilie Clair
- korektor Affinitone Maybelline kolor 01 korektor użyty pod oczy
- kamuflaż Catrice 010 ivory- na niedoskonałości
- puder Kobo transparentny  kolor 101
- bronzer Astor  002 Brunette
- róż Bourjois nr 37 Rose Pompon
- rozświetlacz Inglot
- brwi cień Collor tatoo nr 40 Permanent Taupe


Oczy:
- cień na ruchomą powiekę Inglot nr  463 - cielisty z drobinkami
- w zewnętrznym kąciku na górnej i dolnej powiece cień Catrice nr Ninja Purples
- w załamaniu oka Golden Rose 210- piękny matowy brąz
- w środkowej części górnej  i dolnej powieki pigment Essence 18 little mermaid- piękny błyszczący niebieski pigment, za jakieś 4 złote:P
- tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie




Dzisiaj nagrałam pierwszy filmik na YouTube :):)


Podsuwajcie pomysły na posty i filmiki:)


Zostawcie po sobie ślad.




1 komentarz:

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.