wtorek, 23 września 2014

Niebieska linia wodna

Witam,

zapraszam na kolejny makijaż. Tym razem z niebieską linią wodną. Dostałam już kiedyś zapytanie jak malować linie wodną. Wygląda to tak, że mieszamy pigment z płynem Duraline i nakładam pędzelkiem na linie wodną.


Oto efekt mojej ciężkiej pracy. Co myślicie? Podoba się? Macie pomysł na jakiś konkretny makijaż, który mogłabym zrobić? A może makijaż krok po kroku?







A więc lista kosmetyków:

Twarz:
- podkład Bourjois  123 Perfect. N51 Light Vanilla
- korektor Camuflage Catrice nr 1
- puder  sypki Bourjois 01 Peach
- bronzer Astor Skin Match 4 Ever Bronzer, kolor Brunette
- róż Catrice, Defining Blush 050

Oczy:
- cała powieka ruchoma, cień cielisty matowy Inglot 353
- w załamaniu cień szary matowy Inglot 387
- pigment niebieski(linia wodna, jaskółka) Inglot nr 156
- pigment brązowy, zewnętrzny kącik Inglot 232
- brwi, cień Color Tattoo, 40 Permanent Taupe



Dziękuje za uwagę:) Zostawcie po sobie ślad:)



Usta
 - pomadka Golden Rose, Velvet Matte nr 06








8 komentarzy:

  1. Jak oglądam, to czasem żałuję, że jestem facetem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ;) Szkoda, że za czasów studiów się nie chwaliłaś co potrafisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Justynka :-) super pomysl na bloga, makijaze pierwsza klasa. Powodzenia i pozdrowienia. Karolina Biskupska :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż ;) Z jaśniejszymi ustami super jako dzienny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz racje, chociaż ja nawet na dzień lubię czerwone usta

      Usuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.