poniedziałek, 29 września 2014

Makijaż wieczorowy

Hejka najwspanialsi. Widzę, że coraz więcej osób to zagląda. Chciałabym, Wam podziękować za każdą chwile, która poświęcicie na przeczytanie moich wypociń.


Szczególnie dziękuje wszystkim, którzy poświecili chwile i napisali komentarz. Bardzo miło mi się je czytać.

Przed Wami, makijaż wieczorowy w brązie z odrobiną pomarańczy.





Jak widać kilka zdjęć? Jak Wam się podoba. Jak widać na tym zdjęciu:





Makijaż to połączenie delikatnego złota, granatu i brązu( z palety Sleek Storm).Na dolnej powiece to samo plus pigment z Inglota 174.

O palecie Sleek już mówiłam (post do znalezienia na  blogu  http://jasniutka.blogspot.com/search/label/Paletka%20Sleek).

Jeśli, ktoś chciałby kupić taka paletę, polecam stronę:


http://kosmetykizameryki.pl/



Pomadka: Golden Rose Velvet Matte nr 06



Zostawcie po sobie ślad, pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Makijaz ladny, ale jak dla mnie, bez dolnej kreski pomaranczowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba:) Ja miałam ochotę na pomarańcze:P Ale rozumiem, że każdy ma inny gust. Dziękuje za komentarz:)

      Usuń
  2. Śliczny uniwersalny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.