wtorek, 16 września 2014

Biochemia Urody/ Serum antyoksydacyjne flavo+C15EF

Witam,


chciałabym się z Wami podzielić moim rewelacyjnym nabytkiem. Serum, które pragnę przedstawić jest porostu idealne dla mojej skóry i myślę, że nie jednemu podpasuje. Ponieważ przygotowujemy je sobie sami w domu wiemy, że jest świeże i bez konserwantów. Normalnie, kosmetyki stoja na półkach w różnych warunkach, transportowane też są różnie, nie oszukujmy się ma to wpływ na jakoś kosmetyku a szczególnie na składniki aktywne.

Serum do samodzielnego zrobienia, które prezentuje kosztuje 26,50. Kiedyś nie chciałoby mi się samemu robić kosmetyków, skoro można każdy dowolny kupić. Ostatnio stwierdzam jednak,że jest to tańsze niż gotowy kosmetyk.

Serum występuje w dwóch wersjach:

- Serum wersja Orginalna- dla cery suchej, naczynkowej( ja mam tą wersję)
- Serum wersja Lekka - dla cery mieszanej i tłustej



Powyżej prezentuje cały zestaw, który w wykonaniu jak banalnie prosty.

Serum w małej butelce trzymamy w dowolnym miejscu (np. w szafce w łazience) ale nie dłużej niż tydzień, a pozostałą część w lodówce.



Po co mi to serum? Na co mi potrzebne?


Codziennie używam kremu z filtrem, bo wiem, że słonce jest jednym z głównych powodów powstawania zmarszczek. Trzeba, jednak pamiętać, że po pierwsze krem z filtrem nie działa cały dzień, a po drugie same filtry powodują powstawanie wolnych rodników, a serum to ma działanie antyoksydacyjne.


Serum jest GENIALNE, ma tylko jeden minus, zapach, mi nie odpowiada ale nie jest on bardzo mocny więc go ignoruje.


Ja serum nakładam co rano na twarz, przed kremem z filtrem UV i przed makijażem.


Zostawiam Wam dwa linki:
- do biochemii urody http://www.biochemiaurody.com/
- i do serum http://www.biochemiaurody.com/sklep/serumferulicCE.html







OKI:) OTWIERAM KANAŁ NA YOU TUBIE:)


Ma ktoś pomysł na temat pierwszego filmu???




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.