poniedziałek, 18 sierpnia 2014


Czarny makijaż:)

Witam kochani:) Miło mi Wam przedstawić mój dzisiejszy makijaż, czarny z niebieską kreską, mam nadzieję, że Wam się spodoba:):):)

Zostawcie po sobie ślad.


Użyte kosmetyki:


- korektor pod oczy i na powiekę jako baza:Maybelline Affinitone
- cień na górnej powiece : Inglot nr 84
- pigment na dolnej powiece: Essence nr 18
- tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie  




  
Najbardziej w tym makijażu podoba mi się dolna powieka, ten niebieski pigment chyba jeszcze długo zostanie moim ulubionym.




Dodałam też dla poprawienia sobie nastroju, pomarańczowe, lekko wycieniowane usta.

Wykonane:
- szminka Golden Rose nr 06 i żółty cień z Inglota nr 60

Szminki, chyba nie trzeba przedstawiać jest to edycja Velvet Matte, której poświęciłam osobny post.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu jesteś:) Dziękuje za komentarz.